ご利用ガイド
ご注文方法
- 商品の詳細ページにアクセスします。
- 「カートに入れる」ボタンをクリックします。
- 注文する商品が決まったら「カートへ進む」へ進みます。
会員登録を済まされている方は、アカウント情報を入力し、ログインしてください。 - 画面の指示に従い、必要事項を入力または選択します。
- ご注文内容の確認画面で注文内容を確認し、「確認する」ボタンをクリックします。
送料は商品点数により金額は変動する場合がございます。
箱のサイズ、配送先により異なりますので、下記のリンクをご参照ください。
当店からの配送は京都発となります。
なお、事前にお問い合わせいただければ配送料についてお伝えすることができます。
https://www.sagawa-exp.co.jp/send/fare/list/sagawa_faretable/faretable-8.html#ft01
https://www.post.japanpost.jp/service/you_pack/charge/ichiran/26.html - 注文内容を変更する場合は、該当する項目の「変更」をクリックしてください。
- 「注文する」ボタンをクリックすると、商品の注文が確定します。
※確定後の注文の変更はお受けできかねますのでご注意ください。
当サイトで販売している商品は、店舗でも販売しております。
店舗情報はこちらから
How to place an order:
- Access the product’s details.
- Click on “Add to cart”.
- Once decided on a product, proceed to your cart. For those already registered, input your account information and log in.
- Follow the directions on the screen and select any necessary sections.
- Double-check your order and once confirmed click “Confirm order”.
- Should you wish to change a certain area of your order, select the appropriate corresponding “Change” button. Please be aware once ordered products cannot be returned. Click the “OK” button.
- Click the “Place order” button, and your order is now confirmed.
- For those paying by credit card, click the “Proceed to payment” button, and fill in the required details.
ご注文内容の確認方法
ログイン後ページ上部にあります「マイページ」から「ご注文履歴」をクリックしていただきますとご注文履歴の一覧が表示されます。
これまでにご購入いただいた商品やお届け先の詳細は「詳細を見る」をクリックしてご確認ください。
How to confirm your order details:
After logging in, access your page via the “My page” button, and from there click on the “Order history” button. Information concerning your placed orders can be seen here. For further details such as what you have purchased so far and your delivery address, select the “See details” button.
ご注文の変更、キャンセル
ご注文後のお客様都合によりますキャンセル・返品・交換/変更は、一切お受けできかねます。
海外輸入品のため、傷やへこみ、汚れや色落ち、ひび割れしている部分がある場合がありますが、
使用上に問題はありません。上記の理由での返品・交換も一切お受けできかねます。
あらかじめご了承のうえ、お買い求めください。
Changing orders and cancellations:
In the case of requiring a change to your order or a cancellation, please either respond to the confirmation email you received upon placing the order or fill out the “Question form” located on the website.
配送について
お届け日数
ご入金確認後、3~4日で発送いたします。
※ご注文が集中した場合や一部地域では、上記よりお届けが遅くなる場合があります。
また、交通状況、天候等の影響によりお届け日が前後する場合があります。予めご了承ください。
配送会社
日本郵便、佐川急便
配送料金
【日本郵便】
日本全国一律230円(50gのフレーバー 11箱まで)
【佐川急便・日本郵便】
北海道 950円~/沖縄 1,370円~/その他 500円~(いずれも税込)
- 商品点数により金額は変動する場合がございます。
- 箱のサイズ、配送先により異なりますので、下記のリンクを参照していただければと思います。
https://www.sagawa-exp.co.jp/send/fare/list/sagawa_faretable/faretable-8.html#ft01
https://www.post.japanpost.jp/service/you_pack/charge/ichiran/26.html
当店からの配送は京都発となります。
なお、事前にお問い合わせいただければ配送料についてお伝えすることができます。
- 配送会社のご指定はできませんのでご了承ください。
- 海外への発送は行っておりません。
- メール便による発送は行っておりません。
商品発送後のお届け先やお届け予定日時の変更、また指定時間をすぎても商品が届かないなどのお問合せにつきましては、お手数ですがお荷物お問い合わせNoをご確認の上、配送会社に直接ご連絡をお願いいたします。
Concerning delivery
About delivery times:
Following confirmation of purchase, your product(s) will be delivered within 3-4 working days.
★ In times of congestion of orders, or delays within certain regions, delivery times may be delayed. Additionally, should there be unavoidable circumstances (ie. Extreme weather/ complications with traffic) the delivery day prediction may be slightly off. Thank you for your understanding and cooperation.
Concerning the delivery method:
Method used: Japan Post Office Pack or Sagawa Delivery service. Delivery charges: 210 yen for mainland Japan. For deliveries to Okinawa and Hokkaido, there is an additional charge of 770 yen (Tax included). Concerning specifics of weights and pricing, please refer to the below table:
60 Size | 80 Size | 100 Size | |
---|---|---|---|
2 Kilograms | 5 Kilograms | 10 Kilograms | |
South Kyushu | 616 | 660 | 726 |
North Kyushu | 616 | 660 | 704 |
Shikoku | 550 | 605 | 660 |
Chuukoku | 550 | 605 | 682 |
Kansai | 550 | 572 | 605 |
Hokuriku | 550 | 594 | 649 |
Tokai | 550 | 605 | 660 |
Shinetsu | 616 | 638 | 682 |
Kanto | 616 | 660 | 770 |
South Tohoku | 660 | 671 | 792 |
North Tohoku | 693 | 715 | 825 |
Hokkaido | 1045 | 1287 | 1672 |
★The delivery method (Japan Post/Sagawa) cannot be specified.
★We are currently not carrying out deliveries to countries outside of Japan.
★We cannot deliver to your post box.
In the situation you wish to either specify, change, or confirm your delivery day, or in the case the delivery day has passed, please directly contact the appropriate delivery company by using the delivery number issued with your order.
お支払について
お支払方法
銀行振込(振込手数料はご負担ください。)
お振込先
三菱UFJ銀行 西院支店 (さいいん)
※金融機関コード0005
口座番号:0690310
名義:セキズ コルクマズ モエリ
About payment methods
How to pay:
Please pay by bank transfer
Bank Transfers: (Please fill in the relevant sections in Japanese)
Payee details: Sekiz Korukumazu Moeri (セキズ コルクマズ モエリ)
Bank: Mitsubishi UFJ (三菱UFJ)
Branch: Saiin Branch (西院支店)
Account Number: 0690310
★Financial Institution code: 0005
返品・キャンセルについて
商品到着後、使用された商品につきましては、いかなる理由でも返品・交換はできかねます。
「当社の商品の間違い」の場合は当社が負担いたします。
配送途中の破損などの事故がございましたら、お客様ご自身で郵便局、もしくはヤマトに
損害賠償手続きをお願いいたします。
返品対象
当社の商品の間違いの場合
返品時期
返品は承っておりません。
お品物のお届けミスの場合は、誠に申し訳ありませんが、お届け日より8日以内に
お問い合わせフォームより連絡をお願いいたします。
8日を過ぎた場合、対応致しかねますのでご了承ください。
お荷物のき損についての損害賠償手続きは、お手数ですがお客様ご自身でお願いいたします。
返品・返金方法
一切の返品は、承っておりません。
- ご入金後の、お送り先の変更はお受けできません。
- 返金対応は行っておりません。
ご注意
キャンセル・返品・交換/変更はお受けできません。
- お客様都合の場合(合わない、イメージと違う、商品到着後にご注文を間違えたとお申し出いただく等のお客様のご都合によるもの)
- 商品到着から8日以上経過した商品
- 一度使用された商品
- お客様のもとで汚れやキズが生じた商品
Concerning returns and cancellations:
Should you desire to cancel an order before it has been shipped, please contact us via the “Question form” on our website, or via telephone. In this case, please place a cancellation request and include both the “Order number” and name of the person who placed the order. For orders that have already been shipped, we can no longer process cancellations, so please keep this in mind. In this case any fees from shipping or bank transfers will be the customer’s burden.
Concerning returns:
Should you either receive a defective product, or an order that you have not placed, we shall carry the burden in such circumstances. Should damages occur during shipping, please contact the shipping company directly. Shipping/handling fees shall be covered by the shipping company, and we will send a replacement product as soon as possible. Furthermore, there are cases where certain product replacements require further inspection from our end, so some time will be required. Thank you for your understanding.
Products eligible for returns: Defective products or products mistakenly sent. Returns time period: If contacted within 8 days of purchase, a refund is possible should the product fulfil the above criteria for eligibility.
How to return a product/refunds:
Please fill out a refund request via email. Once the product purchased has been received on our end, we will endeavour to ship a new, replacement product within 7 working days.
★Changing the address for a replacement product is not possible.
★We do not offer refunds.
★Please be aware★
Should the below conditions be fulfilled, products will be not eligible for cancellations, returns or refunds:
- The product did not match the image the customer had in their head of said product.
- 8 or more days have passed since arrival.
- Products used/partially used.
- Damages or marks that have occurred as a result of the customer.